Życie jest piękne

Witaj!

Jestem tu po to by Ci powiedzieć, że:

*  życie to nie walka o przetrwanie. 
* życie jest piękne i magiczne.
*  marzenia się spełniają - tak już to słyszałeś, jednak ja Ci powiem, jak je spełnić.
Zainteresowany?

Tak, więc krótki wstęp.

Prawo Przyciągania. Mówi Ci to coś? Nawet jeśli, to i tak w skrócie wyjaśnię o co w nim chodzi.

Otóż według prawa przyciągania, to o czym pomyślisz przyciągniesz do siebie – wydaje się niemożliwe i brzmi banalnie, ale czy wierzysz w to czy nie, to tak po prostu jest.
Jestem tu po to by Ci to udowodnić, a raczej byś sam sobie to udowodnił :)

Jednak jest MAŁE „ALE” . By prawo przyciągania zadziałało, tak jak MY TEGO CHCEMY, trzeba się trochę wysilić.

Zdziwisz się, ale by prawo przyciągania mogło zadziałać, musisz zrobić tylko jedną rzecz – stać się szczęśliwym.

Dlaczego?
Ponieważ prawo przyciągania działa na zasadzie lustra. Musisz dać coś od siebie, żeby coś dostać. W tym wypadku, jeśli chcemy dostać to czego pragniemy, musimy zacząć wybierać myśli pozytywne, takie które nas uszczęśliwią.

Które myśli to te pozytywne?

Otóż te, które sprawiają że czujesz się dobrze. Tu odgrywają ogromną role nasze emocje. Jeśli myśli są pozytywne jesteśmy szczęśliwi, radośni, cieszymy się chwilą.
Idąc za tym, myśli negatywne przyciągają to czego nie chcemy. Towarzyszą im takie uczucia jak przygnębienie, rozczarowanie, smutek, żal itp.


I teraz mam dla Ciebie pierwsze zadanie!

Zastanów się, co lubisz robić. Znajdź dziś chwilę i zrób to.
Lubisz ćwiczyć, to poćwicz. Może lubisz oglądać filmy – zrób to DLA SIEBIE i znajdź jakiś, ale nie taki po którym będzie Ci się chciało płakać, raczej wybierz film pozytywny, który poprawi Ci humor albo sprawi, że będzie jeszcze lepszy.
U mnie sprawdza się zabawa z kotem – zwierzęta są cudownymi poprawiaczami humoru. Pozwalam sobie także na codzienny relaks w wannie, to mnie uspokaja i odpręża.
Gdy bawię się z kotem to skupiam uwagę tylko na nim. Gdy relaksuję się w wannie, często włączam ulubioną muzykę i myślę o pozytywnych rzeczach. Przywołuję miłe wspomnienia, sytuacje, które mnie spotykały w ciągu dnia, rozmyślam o tym jak wiele mam, o ludziach których lubię. Relaks jest dla mnie czasem, w którym robię wszystko by poczuć się szczęśliwa TU I TERAZ.

Dlatego znajdź jakąś rzecz która sprawia, że czujesz się szczęśliwy i przy której zapominasz o „bożym świecie”. Poświeć każdego dnia przynajmniej pół godzinny. Jednak niech te pół godzinny będzie TYLKO TWOJE.  Podczas tych minut nie myśl o problemach, o sprawach do załatwienia. Bądź TU w tej chwili całym sobą i nie wybiegaj myślami w przeszłość ani w przyszłość. PO PROSTU SIĘ ZRELAKSUJ.

Taka mała chwila którą SOBIE POŚWIECISZ poprawi Twój nastrój, co równe jest z poprawą twojego życia.  
Nie czekaj na weekend, ZRÓB TO DZIŚ, bo żyjemy po to, by być codziennie szczęśliwi, a nie tylko od święta.

Życzę szczęśliwego dnia!
Dominika

Komentarze

  1. Pięknie napisane, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś spróbuję. Oby zadziałało:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Relaks zawsze pomaga, tylko za rzadko sobie na niego pozwalamy :)

      Usuń
  3. Zmotywował mnie ten artykuł, dzisiaj po pracy idę na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię relaks to teraz częściej będę się oddawać błogostanowi. Dziękuję. Czekam na dalsze wskazówki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy :) dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Racja- wibracje są najważniejsze, to one rezonują z tymi samymi sytuacjami, oddech potrafi oczyścić z napięć, jest nasz cudowny dar/ narzędzie.
    Nie zapominajmy jednak że ciągle jesteśmy poddawani próbom, które sprawdzą tą nasza dobrą wibracje, bo wiadomo, że mimo świetnego nastroju zdarzają się cieższe chwile, wtedy musimy stać się obserwatorami danej sytuacji, zobaczyć i zrozumieć co nam pokazuje. Potem trzeba odwrócić wibracje na pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam! :) Pozdrawiam i dziękuje za komentarze.

      Usuń
  6. Weronika
    Ja najlepiej relaksuje się czytajac ksiazki, spacerujac, robiac na drutach lub szydelkujac, cwiczac, sluchajac muzyki . Dobrze na moj nastroj wplywa takze rozmowa z kimś, kogo lubię. Pewnie wiecej jet poprawiaczy humoru. Wymienilam te najistotniejsze dla mnie. Dominiko, fajnie piszesz, przyjemnie się Ciebie czyta, motywujesz . Serdecznie Cie pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Pozdrawiam Weroniko!

      Usuń
  7. Prawo przyciagania,to tylko malenki fragment calosci,o ktorej malo kto pisze aby go nie wysmiano w najlepszym wypadku.Kiedy bylem mlodym czlowiekiem powiedzmy jakis przedzial wiekowy 17/18 lat moje mysli oscylowaly jak u wiekszosci w tym wieku,dziewczyny,kasa,dobra praca i rozrywka i tak tez bylo,nigdy czlowiek sie nie zastanawial nad prawdziwym sensem zycia ,poco zyjemy.Dopiero pewne wydazenie zyciowe zmienilo w 100% mnie,moje widzenie swiata i moje poglady,po drodze mialem szczescie spodkac wspanialych ludzi ,ktorzy wytlumaczyli mi naocznie na mnie samym,czyli nauczyli mnie tego co inni nauczyli ich.Moim nauczycielem jest Rene Mey,od niego nauczylem sie zycia od nowa,znalazlem odpowiedzi na moje pytania.Po 7 latach wrucilem do rodzinnego miasteczka,od tego czasu zyje tu po dzien dzisiejszy,ale od powrotu czuje innosc,ludzie ktorzy znaja mnie od dziecka ,pomimo iz nieraz kozystaja z moich rad i pomocy w sprawach zdrowotnych i nie tylko raczej sie mnie boja niz szanuja.Boja sie bo to co robie dla nich jest nieznane.Czytam niektore wpisy na fb i tak tez trafilem na ten blog,fajnie napisany prosto napewno trafi do kazdego kto ciekaw jest zycia,na poczatek by sie zachaczyc wystarczy.Ludzie tacy jak Ty i blogi takie jak te kiedys doprowadza do wielkiej zmiany.
    Cudowny przepis na zycie
    /spokuj+usmiech+swietne samopoczucie+milosc i szczypta wiary wymieszac i wypic kazdego dnia nadczo/.O efektach mozecie napisac sami.
    A aby prawo przyciagania dzialalo wiecznie i na kazdy temat,potrzebny jest troche inny przepis
    /spokuj+swietne samopoczucie+milosc,podczas mieszania wlozyc cale swoje serce,z powstalej mieszanki namalowac obraz w swojej duszy,ktory bedzie przez Was powielany kazdego dnia,oraz z biegiem uplywajacego czasu beda domalowywane mastepne tematy.
    I pamientajcie ze terazniejszosc jest wasza przyszloscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ten komentarz i za wszystko co napisałeś 😊 Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja, tak może przyziemnie, ale jestem szczęśliwa bo mam cały tydzień wolnego i będę mogła się wyspać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Racja, czasem sama możliwość pospania do późna uszczęśliwia :)

      Usuń
  9. Pieknie napisane, tak zycie jest piekne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis motywacyjny. Też jestem tego zdania. Najtrudniej to umieć się zatrzymać w pędzie życia i zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dużo czasu też marnujemy na bzdury - ja np. bardzo dużo traciłam czasu na oglądanie telewizji. Telewizja nic nie wnosi do mojego życia, a dziennie potrafiłam na niego przepuscić z 4-5h. Teraz gdy oglądam jej mniej mam czas na robie rzeczy które lubię i które sprawiają mi o wiele więcej radości niż program rozrywkowy :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Kontynuujac muj wpis z dnia 17 kwietnia chcialbym podzielic sie z Wami wiedza duzo potezniejsza jak prawo przyciagania.Czy wiecie jaki jest sens zycia ??
    Sensem zycia kazdego czlowieka jest przyblizanie sie do przejscia na wyzszy poziom i wejscia do raju lacznie ze swoim cialem.Do osiagniecia tego celu prowadzi tylko jedna droga,poprzez przesylanie i budowanie milosci.Przesylajcie sobie nawzajem milosc,a prawo przyciagania uzywajcie kierujac sie sensem zycia.Jesli prawo przyciagania uzywacie do osiagania jakis ziemskich potrzeb to tym samym budujecie swoje ego,silnie rozbudowane ego to iluzja i prowadzi do nikad,doluzcie wszelkich staran aby unicestwic w sobie ego,a potem przy uzyciu przesylania milosci wspomagane prawem przyciagania zbudujecie kazdy sobie ale tez i wspolnie ze swoimi znajomymi wspanialy swiat oraz zycie w nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz, skłania do refleksji. Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sposoby na pozbywanie się blokad

Recall Healing/ Totalna Biologia

Egzamin z prawem przyciągania